ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри іноземних мов
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2022 РІК
1 Каданер Оксана Вадимівна
2 Посада, науковий ступінь, вчене звання
2.1 Посада
старший викладач
2.2 Науковий ступінь
кандидат філологічних наук
3 Тема науково-дослідницької роботи
Сучасні стратегії викладання іноземної мови у ВНЗ
4 Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)
2.2
5 Наукова новизна отриманих результатів
Наукова новизна одержаних результатів досліджень полягає у з’ясуванні основних факторів, що визначають процес навчання англійської мови за допомогою соціальних медіа та таких що сприяють розширенню словникового запасу студентів за допомогою ігор та PEAR DECK. Встановлено особливості використання інформаційних технологій у викладанні англійської мови в період Covid-19 в Україні та вивчено проблемні питання електронного навчання на вищому рівні під час та після пандемії. Висвітлено переваги та недоліки онлайн-викладання англійської мови в умовах пандемії. Досліджено філософську складову освіти, а саме філософські аспекти «за» та «проти» лібералізації/комерціалізації освіти та інтерактивні формування soft skills майбутніх фахівців.
6 Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Наукові статті:
-
Enhancing students’ vocabulary skills using games and PEAR DECK
Kadaner Oksana, Moshynska Olena Enhancing students’ vocabulary skills using games and PEAR DECK /O. Kadaner, O. Moshynska // Науковий журнал «Молодий вчений». Проект «TESOL-Ukraine Research Academy». Львівський національний університет імені Івана Франка.- №10.1(98.1).- 2021.- С. 52-55. (Index Copernicus)
Іншi наукометричнi бази даних
0.5 (обсяг, друк. арк.)
0.25 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2021/10.1/10.1_98.1_2021.pdf
-
Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times
Kadaner O., Moshynska O. Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times /O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№29/2022.-P.54-56. (Index Copernicus)
Іншi наукометричнi бази даних
0.4 (обсяг, друк. арк.)
0.2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Франція
http://www.joslyon.com/wp-content/uploads/2022/03/Lyon_29.pdf
-
Philosophy of education: paradigmatic dimensions
Kadaner O., Moshynska O. Philosophy of education: paradigmatic dimensions/ O. Kadaner, O. Moshynska// The Scientific Heritage.-VOL 5, No 82 (82).-2022.- P.47-51. (Index Copernicus)
Іншi наукометричнi бази даних
0.6 (обсяг, друк. арк.)
0.3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Угорщина
http://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2022/01/The-scientific-heritage-No-82-82-2022-Vol-5.pdf
-
E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandamic
Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Ya., Kadaner, O., Khodakovska, O.(2022). E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandamic. Acta Paedagogica Vilnensia, 48, 47-60.https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3 ( Електронне навчання на вищому рівні під час та після пандемії.)
Scopus
1 (обсяг, друк. арк.)
0.2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Литва
https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/download/29681/28743/
-
Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"
Kadaner O., Moshynska O. Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"/O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№35/2022.-P.36-40. (Index Copernicus)
Іншi наукометричнi бази даних
0.6 (обсяг, друк. арк.)
0.3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Франція
http://www.lyon-science.com/wp-content/uploads/2022/10/Lyon_35.pdf
Наукові статті у фаховому виданні:
-
Інтерактивні методи формування soft skills майбутніх фахівців
Башкір О.І., Каданер О.В. Інтерактивні методи формування soft skills майбутніх фахівців/ О. Башкір, О. Каданер// «Наукові інновації та передові технології» .-(Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал.- 2022.- № 1(3) 2022.-С. 216-225.(фахова)
Іншi наукометричнi бази даних
0.7 (обсяг, друк. арк.)
0.35 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-1(3)
-
Антропоморфні метафори в поетичній мові Тодося Осьмачки
Лисенко Н. О., Єрьоменко І. В., Каданер О. В. Антропоморфні метафори в поетичній мові Тодося Осьмачки / Н. Лисенко, І. Єрьоменко, О. Каданер// Мова. Література. Фольклор. - Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021.- № 2.- С. 55-60. (фахова)
Іншi наукометричнi бази даних
0.6 (обсяг, друк. арк.)
0.2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
http://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/philology/issue/view/144/125
Тези наукових доповідей та повідомлень:
-
Teaching English with social media
Kadaner O. Teaching English with social media/ О. Kadaner // «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди»: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції.- Харків:НЮУ імені Ярослава Мудрого, 24 лютого, 2022.-С.72-74.
Не індексується у наукометричних базах
0.2 (обсяг, друк. арк.)
0.2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://library.nlu.edu.ua/images/POLN_TEXT/Nauch_konferenciy/Mov_osv_konf-2022.pdf
-
Peculiarities of using information technologies in teaching English during the Covid-19 period in Ukraine
Kadaner Oksana Peculiarities of using information technologies in teaching English during the Covid-19 period in Ukraine/ O. Kadaner // Sixth Internet Conference Proceedings "Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies". – Kropyvnytskyi: EPC of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, February 21, 2022. – P.163-164.
Не індексується у наукометричних базах
0.2 (обсяг, друк. арк.)
0.2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2022/BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf
7 Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів
не приймала
8 Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9 Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10 Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11 Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12 Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України
ні
13 Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України
ні
14 Прочитані лекції практичним працівникам
ні
15 Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян. (кому, стосовно чого)
16 Участь у конференціях, семінарах (вказати повну назву конференції, дату та місце проведення)
-
IV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю 24.02.2022 Харків, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, кафедри іноземних мов Україна
-
Sixth Internet Conference Proceedings "Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies" 21.02.2022 Kropyvnytskyi, Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University Україна
17 Вказати членом редакційної колегії якого видання Ви є
18 Наявність авторських свідоцтв та патентів
не маю
19 Вказати членом якої спеціалізованої вчених ради ви є
не приймала
20 Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були
20.1 Доктор наук
не приймала
20.2 Кандидат наук
не приймала
20.3 Доктор філософії
не приймала
21 Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)
ні
22 Співробітництво з закордонними організаціями
Постійний член TESOL (Teaching English for Speakers of Other Languages)
23 Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією
не приймала
24 Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі
не приймала
25 Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році
не маю
26 Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)
27 Інша інформація, яка заслуговує на увагу
Підвищення кваліфікації
World TESOL(Teaching English for Speakers of Other Languages) Academy. 120-Hour TESOL/TEFL Certificate. Accredited course graduate. Certificate number: WTA22249686. Date of issue:18/07/2022. ( 120 годин) (4 ЄКТС)
Звіт затверджений на засіданні кафедри
Протокол №
від