ЗВІТ
Кафедри іноземних мов
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2022 РІК

1 ОСНОВНІ ПІДСУМКИ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ

1.1. Цільова комплексна програма, за якою провадились дослідження

1.2. Штатний склад кафедри (науковці, які працюють на повну та неповну ставку на кафедрі виконують відповідний обсяг НДР), їх науковий ступінь, посада, тема та обсяг запланованої НДР, обов’язково вказати публікації (монографії, статті, тези) кожного викладача

1. Частник Олександр Станіславович, виконуючий обов'язки завідуючого кафедрою, кандидат мистецтвознавства, доцент Культурна політика і вища освіта в Європі Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1 друк. арк. Наукові статті: 1. Chervonyi, P.; Alieksieieva, S.; Senchylo-Tatlilioglu, N.; Chastnyk, O.; Diomidova, N. Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. 2021. V. 25, No 3, P. 2241–2257. URL: https://doi.org/10.22633/rpge.v25i3.15959 0.3 (друк. арк.) 2. Kostikova, I., Chastnyk, O., Ptushka, A., Yazlovytska, O., Dovzhenko, O. Digital technology implementation in students’ proficiency development for English listening. Amazonia Investiga. 2021. V. 10, No 48. P. 34-42. URL: https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.4 0.2 (друк. арк.) Наукові статті у фаховому виданні: 1. Соловйова Л. Ф., Частник О. С., Думчак І. М. Формування перекладацької компетентності студентів закладів вищої освіти. Міжнародний філологічний часопис. 2021. Т. 12, № 3. С. 122–127. URL: https://doi.org/10.31548/philolog2021.03.122 0.3 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Частник О.С. Сучасні методи викладання англійської мови студентам-юристам. Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – с. 196-199. 0.2 (друк. арк.) 2. Голубнича Людмила Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, доцент Дидактика вищої школи в Україні Заплановано: 2 друк. арк. Виконано: 2.62 (друк. арк.) Наукові статті: 1. Holubnycha, L., Matsapura, L., Miroshnik L., Hetmanets, I., Kovalchuk, O., Khodakovska О. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37-46. DOI: 10.53894/ijirss.v5i1.359 0.22 (друк. арк.) 2. Голубнича Л. О. Предмет дидактики: аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Випуск 84. том 1. С. 41 – 45. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36804 0.5 (друк. арк.) 3. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.04 0.3 (друк. арк.) 4. Holubnycha, L., Zelenska, L. (2022). History of Development of the System and Activity-Based Approach to Education. Теорія і практика управління соціальними системами, №3, C. 60-70. http://library.kpi.kharkov.ua/files/JUR/tipuss_2022_3.pdf 0.45 (друк. арк.) 5. Chorny, О., Herasymenko, L., Holubnycha, L., Zelenska, L., Dzyna, N., Tytiuk, V. (2022). Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 100(20), 5906-5917. http://www.jatit.org/volumes/Vol100No20/6Vol100No20.pdf 0.22 (друк. арк.) 6. Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Ya., Kadaner, O., & Khodakovska О. (2022). E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandemic. Acta Paedagogica Vilnensia, 48, 47–60. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3 0.2 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Голубнича Л. О. Міжкультурна компетентність: її сутність та складові // Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: матеріали міжнародного науково-методичного семінару (Харків, 21 січня 2022 р.). Харків : ХНАДУ, 2022. С. 50-53. 0.25 (друк. арк.) 2. Голубнича Л. О., Попова Н. О. Специфіка розвитку міжкультурної компетентності в національних університетах // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кропивницький, 21 лютого 2022 р.). – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 123 – 125. 0.1 (друк. арк.) 3. Голубнича Л. О., Попова Н. О. Підходи до розвитку міжкультурної компетенції // Мовна освіта фахівця : сучасні виклики та тренди : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 24 лютого 2022 року). – Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – С. 28-30. 0.075 (друк. арк.) 4. Попова Н. О., Голубнича Л. О. Використання сучасних складових у педагогічній практиці // матеріали XLIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 31 січня, 2022 р.). Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2022. С. 95-96. 0.05 (друк. арк.) 5. Голубнича Л. О. Досвід викладання іноземної мови в умовах карантину // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 травня 2022 року). Харків, ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2022. С. 123 – 128. 0.3 (друк. арк.) 3. Кузнецова Олена Юріївна, доктор педагогічних наук, професор, доцент (0,5 ст.) Питання розвитку іншомовної освіти, інноваційні форми й методи навчання, професійний розвиток Заплановано: 2 друк. арк. Виконано: 2.05 друк. арк. Наукові статті: 1. Бекетова Ю. В., Кузнецова О. Ю., Фазан В. В. Форми і методи виховання толерантності французьких школярів. Теорія та методика навчання і виховання, 2021. №51. С.24-34. 0.3 (друк. арк.) 2. Фазан В., Боярська-Хоменко А., Кузнецова О., Штефан Л. Передумови становлення психолого-педагогічних служб для дітей в Україні. Педагогічні науки, 2022. .№79. С. 111-115. 0.1525 (друк. арк.) 3. Kuznetsova O., Shtefan L., Matvieieva O., Fazan V., Simonok V. University Academic Staff Professional Development: Didactic Aspect./ Journal of Positive School Psychology. 2022. Vol.6, No 6, p.4206-4219 0.6 (друк. арк.) 4. Kuznetsova O., Shtefan L. Teacher-Student interaction in higher education: prerequisites that matter. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи), 2022, N 58. С. 102-112. 0.5 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Kuznetsova O.Yu., Shtefan L.A. Towards Multilingualism in the European Education Area. Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: матеріали міжнар. наук.-метод. семінару (21 січня 2022 р.).– Харків: ХНАДУ, 2022.- С.95-101. 0.15 (друк. арк.) 2. Kuznetsova O.Yu., Shtefan L.A. Competence Development in Higher Education: Towards European Dimension /Матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. „Мовна освіта фахівця: сучасні виклики і тренди» (24 лютого 2022 р.). – Харків: ХНЮУ імені Ярослава Мудрого, 2022. С.92-96. 0.125 (друк. арк.) 3. Kuznetsova O.Yu., Shtefan L.A. CLIL: Implications of the Technology/ Матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії» 21 лютого 2022 р.. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С.242-246. 0.1 (друк. арк.) 4. Кузнецова О.Ю., Штефан Л.А., Фазан ВВ. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-30-ті рр. ХХ століття Матеріали VІ Міжнар наук.-практ. конф. «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» 20 –21 травня 2022 р. - м. Харків: ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2022. - Т.1.– С. 35-38. 0.125 (друк. арк.) 4. Сімонок Валентина Петрівна, доктор філологічних наук, професор, доцент (0,5 ст.) Прикладна лінгвістика та проблеми сучасної комунікації у навчальному процесі Заплановано: 2 друк. арк. Виконано: 0.5 друк. арк. Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Сімонок В.П. Реалізація нових підходів до викладання іноземної мови у вищому юридичному навчальному закладі. Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – с. 165-169. 0.2 (друк. арк.) 2. Сімонок В.П. Активні методи навчання у процесі підготовки майбутніх юристів до міжкультурної взаємодії/ Матеріали IX науково-практичної конференції «Study of world opinion regarding the development of science», 22-25 листопада 2022 р. Прага, Чехія. С. 461-465 0.3 (друк. арк.) 5. Зелінська Ольга Ігорівна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент Інноваційні технології у викладанні іноземних мов. Аналіз текстів політичної та соціальної реклами в Україні. Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1 друк. арк. Наукові статті: 1. Зелінська О.І. Особливості змісту текстів соціально-патріотичної реклами. Закарпатські філологічні студії. Випуск 23. Том 2. Видавничій дім «Гельветика», 2022. С. 16 – 21. 0.5 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Zelinska O. Reflections on War-time Teaching in Ukraine. The Word. Hawaii TESOL. September 2022, Volume 32. Issue 1. P.22 - 23. 0.1 (друк. арк.) 2. O. Zelinska English as a Medium of Instruction in Teaching Law. «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди»: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. C. 57 – 61. 0.2 (друк. арк.) 3. Zelinska O. Hybrid Learning in Higher Education. Матеріали Міжвузівського науково-методичного семінару: «Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: Харків, 21 січня 2022. Харків : Харківський національний автодорожний університет, 2022. С. 68 - 70. 0.1 (друк. арк.) 6. Лисицька Олена Павлівна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент Новітні тенденції та технології у викладанні іноземної мови у вишах Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1,3 друк. арк. Наукові статті: 1. Mykytiuk, S., Lysytska, O., Melnikova, T., & Mykytiuk, S. (2022). Facebook as a Flexible Ubiquitous Learning Space for Developing Speaking Skills. IAFOR Journal of Education, 10(1). https://doi.org/10.22492/ije.10.1.06 0.6 (друк. арк.) 2. Lysytska O. DISTANCE LEARNING FOR THE DEVELOPMENT OF UBIQUITOUS EDUCATION IN EXTREME CONDITIONS: ADVANTAGES AND DISADVANTAGES // The latest implementation of technologies in education. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference. Munich, Germany 2022. Pp. 240-245. URL: https://eu-conf.com/ua/events/the-latest-implementation-of-technologies-in-education/ 0.5 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Lysytska O. The importance of getting feedback from students in the blended learning environment. М А Т Е Р І А Л И IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «МОВНА ОСВІТА ФАХІВЦЯ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ТРЕНДИ» 24 лютого 2022 Харків: НЮУ ім. Ярослава Мудрого с. 106-109 0.2 (друк. арк.) 7. Микитюк Світлана Степанівна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент Інноваційні технології у викладанні іноземних мов Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.15 друк. арк. Наукові статті: 1. Mykytiuk S., Moroz T., Mykytiuk S., Moroz M., Dolgusheva O. Seamless Learning Model with Enhanced Web-Quizzing in the Higher Education Setting. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 2022. 16(03). Р. 4–19. URL: https://doi.org/10.3991/ijim.v16i03.27257 0.4 (друк. арк.) 2. Mykytiuk S., Lysytska O., Melnikova T., Mykytiuk, S. Facebook as a Flexible Ubiquitous Learning Space for Developing Speaking Skills. IAFOR Journal of Education, 2022. 10(1). Р. 109–133 URL: https://doi.org/10.22492/ije.10.1.06 0.6 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Mykytiuk S., Mykytiuk S. Motivation in Online Language Learning: Pedagogical Design Challenges// Мовна освіта фахівця: сучасні виклики і тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Харків, 2022. С.116–119. 0.15 (друк. арк.) 8. Мороз Тетяна Юріївна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент Семантико-граматична асиметрія морфологічних категорій. Інноваційні технології у викладанні іноземних мов Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 0.9 друк. арк. Наукові статті: 1. 1. Mykytiuk, S., Moroz, T., Mykytiuk, S., Moroz, M., & Dolgusheva, O. (2022). Seamless Learning Model with Enhanced Web-Quizzing in the Higher Education Setting. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 16(03), pp. 4–19 0.4 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. 3. Moroz T. Netiquette policies in online and distance learning //Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. –с.130-133 0.2 (друк. арк.) 2. 4. Мороз Т.Ю. Асиметрія як філософська проблема //Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] VІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – с.61-64 0.3 (друк. арк.) 9. Романцова Яна Володимирівна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент Сучасні методики викладання іноземних мов у немовних вузах Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.37 друк. арк. Наукові статті: 1. Яна Романцова. Концепт закон у буденній і правовій професійній мовній свідомості. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 52. Т.3 С. 114 – 118 (Index Copernicus, кат. «Б».) DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/52-3-15 0.53 (друк. арк.) 2. Яна Романцова. Оцінна специфіка концепту закон у пареміології англійської та української мов. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 56. (0,54 друк.арк.) (Index Copernicus, кат. «Б».) 0.54 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Ya.Romantsova, Formation of motivation for independent work of students of higher educational institutions // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 24 лютого 2022 року). – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – C. 161-167 0.3 (друк. арк.) 10. Бесараб Тетяна Петрівна, кандидат філологічніх наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Методика викладання англійської мови у вищій школі Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.5 друк. арк. Наукові статті: 1. Holubnycha L., Besarab T., Pavlishcheva Y., Kadaner O. and Khodakovska O. (2022) “E-Learning at the Tertiary Level in and After Pandemic”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 47-60. doi: 10.15388/ActPaed.2022.48.3. 0.3 (друк. арк.) 2. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., & Besarab, T. (2022). Development of Competency-Based Approach to Education. Educational Challenges, 27(2), 54-65. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.04 0.4 (друк. арк.) 3. ПАВЛІЩЕВА, Я., & БЕСАРАБ, Т. (2022). АСПЕКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОБІЗНАНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ТА ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Acta Paedagogica Volynienses, 2(1), 140–146. https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.22 0.6 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Бесараб Т. П, Попова Н. О. «Вплив інформаційно – технологічного прогресу на психологичній стан суспільства» - Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: МАТЕРІАЛИ Міжнародного науково-методичного семінару (Харків, 21 січня 2022 року). – Харків: ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНІЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2022. – С. 186 – 189. 0.1 (друк. арк.) 2. Бесараб Т. П., Лутай Н. В. «ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ ESL» – Мовна освіта фахівця : сучасні виклики та тренди: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Харків, 24 лютого 2022 року). – Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – С. 7-10 . 0.1 (друк. арк.) 11. Каданер Оксана Вадимівна, кандидат філологічних наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Сучасні стратегії викладання іноземної мови у ВНЗ Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 2.2 друк. арк. Наукові статті: 1. Kadaner Oksana, Moshynska Olena Enhancing students’ vocabulary skills using games and PEAR DECK /O. Kadaner, O. Moshynska // Науковий журнал «Молодий вчений». Проект «TESOL-Ukraine Research Academy». Львівський національний університет імені Івана Франка.- №10.1(98.1).- 2021.- С. 52-55. (Index Copernicus) 0.25 (друк. арк.) 2. Kadaner O., Moshynska O. Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times /O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№29/2022.-P.54-56. (Index Copernicus) 0.2 (друк. арк.) 3. Kadaner O., Moshynska O. Philosophy of education: paradigmatic dimensions/ O. Kadaner, O. Moshynska// The Scientific Heritage.-VOL 5, No 82 (82).-2022.- P.47-51. (Index Copernicus) 0.3 (друк. арк.) 4. Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Ya., Kadaner, O., Khodakovska, O.(2022). E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandamic. Acta Paedagogica Vilnensia, 48, 47-60.https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3 ( Електронне навчання на вищому рівні під час та після пандемії.) 0.2 (друк. арк.) 5. Kadaner O., Moshynska O. Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"/O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№35/2022.-P.36-40. (Index Copernicus) 0.3 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Kadaner O. Teaching English with social media/ О. Kadaner // «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди»: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції.- Харків:НЮУ імені Ярослава Мудрого, 24 лютого, 2022.-С.72-74. 0.2 (друк. арк.) 2. Kadaner Oksana Peculiarities of using information technologies in teaching English during the Covid-19 period in Ukraine/ O. Kadaner // Sixth Internet Conference Proceedings "Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies". – Kropyvnytskyi: EPC of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, February 21, 2022. – P.163-164. 0.2 (друк. арк.) Наукові статті у фаховому виданні: 1. Башкір О.І., Каданер О.В. Інтерактивні методи формування soft skills майбутніх фахівців/ О. Башкір, О. Каданер// «Наукові інновації та передові технології» .-(Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал.- 2022.- № 1(3) 2022.-С. 216-225.(фахова) 0.35 (друк. арк.) 2. Лисенко Н. О., Єрьоменко І. В., Каданер О. В. Антропоморфні метафори в поетичній мові Тодося Осьмачки / Н. Лисенко, І. Єрьоменко, О. Каданер// Мова. Література. Фольклор. - Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021.- № 2.- С. 55-60. (фахова) 0.2 (друк. арк.) 12. Мошинська Олена Юліївна, кандидат філософських наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Проблеми розвитку філософської освіти у ХХІ столітті. Інноваційні технології у викладанні іноземних мов. Дослідження з актуальних проблем філології Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.2 друк. арк. Наукові статті: 1. Kadaner Oksana, Moshynska Olena Enhancing students’ vocabulary skills using games and PEAR DECK /O. Kadaner, O. Moshynska // Науковий журнал «Молодий вчений». Проект «TESOL-Ukraine Research Academy». Львівський національний університет імені Івана Франка.- №10.1(98.1).- 2021.- С. 52-55. (Index Copernicus) 0.25 (друк. арк.) 2. Kadaner O., Moshynska O. Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times /O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№29/2022.-P.54-56. (Index Copernicus) 0.2 (друк. арк.) 3. Kadaner O., Moshynska O. Philosophy of education: paradigmatic dimensions/ O. Kadaner, O. Moshynska// The Scientific Heritage.-VOL 5, No 82 (82).-2022.- P.47-51. (Index Copernicus) 0.3 (друк. арк.) 4. Kadaner O., Moshynska O. Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"/O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№35/2022.-P.36-40. (Index Copernicus) 0.3 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Moshynska O. Writing an essay as a method to develop critical thinking. Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди [Електронний ресурс] : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року, Харків) / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого ; Кафедри іноземних мов. - Харків : [б. в.], 2022. - p.133-138 0.2 (друк. арк.) 13. Нестеренко Ксенія Вікторівна, кандидат філологічних наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Сучасні філософсько-методологічні основи філологічного аналізу такстів. Інноваційні технології у викладанні іноземних мов. Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 0.6 друк. арк. Наукові статті: 1. Kovalenko I., Meliakova Y., Kalnytskyi E., Nesterenko K. The experience of philosophizing in emergency conditions: specifics and perspectives. Cogito. 2022. Vol. 14, no. 3. P. 44–62. References : p. 60–62. 0.3 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Нестеренко К.В. Choosing a technology for online teaching a foreign language: A Web Quest. Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Від традицій до інновацій в навчанні іноземних мов у закладах вищої освіти» – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 25 січня 2022. С. 62-64 (0, 1 друк. арк) 2. Nesterenko K. V. To the issue of students’ active engagement during on-line learning. Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти : матеріали міжнародного науково-методичного семінару (Харків, 21 січня 2022 р.). Харків : ХНАДУ, 2022. С. 130-133 (0. 1 друк. арк) 3. Nesterenko K. Smartphones in the English language classroom: prospects and experience. Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. С.138-141 (0,1 друк.арк) 14. Сергєєва Галина Анатоліївна, кандидат філологічних наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Лінгвістичне дослідження юридичного дискурсу (на матеріалі англійської та української мови). Інноваційні технології у викладанні іноземних мов. Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.53 друк. арк. Наукові статті у фаховому виданні: 1. Сергєєва Г.А. Цифрове освітнє середовище у викладанні англійської мови професійного спрямування онлайн та оффлайн.// зб. наук.праць «Перспективи та інновації науки (серія «Педагогіка», серія «Психологія», серія «Медицина». №12(17) 2022. С. 427-437. 0.71 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Сергєєва Г.А. Викладання іноземної мови онлайн: психолого-педагогічні аспекти. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 11–12 лютого 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. C. 89-91. 0.2 (друк. арк.) 2. Сергєєва Г.А. Викладання іноземної мови студентам-юристам та розвиток “soft skills”. Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (24 лютого 2022 року). – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. C. 167-170. 0.2 (друк. арк.) 3. Сергєєва Г.А. Іншомовна підготовка як чинник формування комунікативної компетентності науковця. Управління якістю науково-дослідницької діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти в умовах воєнних реалій : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 10 травня – 21 червня 2022 року. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – С. 242-244. 0.22 (друк. арк.) 4. Сергєєва Г.А., Ходаковська О.О. Лексична складова мовленнєвої компетентності науковця-юриста/ матеріали VІ Всеукраїнськаої науково-практичної конференції з міжнародною участю «Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика» (присвячена 300-річчю від дня народження Григорія Сковороди). 16-18 листопада 2022 р. «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк, 2022. С. 55-57. 0.2 (друк. арк.) 15. Ходаковська Оксана Олександрівна, кандидат філологічних наук, доцент, старший викладач (0,75 ст.) Юридична лінгвістика: формування та особливості Заплановано: 1,5 друк. арк. Виконано: 1.5 друк. арк. Наукові статті: 1. Holubnycha L., Besarab T., Pavlishcheva Y., Kadaner O. and Khodakovska O. (2022) “E-Learning at the Tertiary Level in and After Pandemic”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 47-60. doi: 10.15388/ActPaed.2022.48.3. 0.4 (друк. арк.) 2. Holubnycha, L. ., Matsapura, L. ., Miroshnik, L. ., Hetmanets, I. ., Kovalchuk, O. ., & Khodakovska, O. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37–46. https://doi.org/10.53894/ijirss.v5i1.359 0.25 (друк. арк.) Тези наукових доповідей та повідомлень: 1. Ходаковська, O. (2022). Інтегроване навчання: основні принципи та підходи. Мовна освіта фахівця : сучасні виклики та тренди : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 24 лютого 2022 року). Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. С. 28-30. 0.3 (друк. арк.) 2. Ходаковська, O. Використання навичок критичного мислення в дистанційному навчанні //Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кропивницький, 21 лютого 2022 р.). – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 123 – 125. 0.35 (друк. арк.) 3. Ходаковська О.О., Сергєєва Г.А. Лексична складова мовленнєвої компетентності науковця-юриста/ матеріали VІ Всеукраїнськаої науково-практичної конференції з міжнародною участю «Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика» (присвячена 300-річчю від дня народження Григорія Сковороди). 16-18 листопада 2022 р. «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк, 2022. С. 55-57. 0.2 (друк. арк.)

1.3. Викладачі, які не виконали НДР

Викладачі, які виконали НДР не в повному обсязі (заплановано/виконано): Частник О.С. - 1,5 / 1 Сімонок В.П. - 2 / 0,5 Зелінська О.І. - 1,5 / 1 Лисицька О.П. - 1,5 / 1,3 Микитюк С.С. - 1,5 / 1,15 Мороз Т.Ю. - 1,5 / 0,9 Романцова Я.В. - 1,5 / 1,37 Мошинська О.Ю. - 1,5 / 1,2 Нестеренко К.В. - 1,5 / 0,6

1.4. Діяльність кафедри на госпдоговірних засадах із зазначенням суми договору

-

1.5. Актуальність виконаних розробок в рамках цільової комплексної програми

-

1.6. Наявність авторських свідоцтв та патентів.

-

1.7. Наукова новизна отриманих результатів

В наукових публікаціях досліджуються актуальні лінгводидактичні проблеми, пов'язані з викладанням іноземної мови професійного спрямування студентам-юристам та аспірантам правової спеціалізації у сучасному цифровому освітньому середовищі. Зокрема використання хмарних технологій на онлайн-заняттях та під час самостійної роботи студентів, при формуванні окремих мовленнєвих навичок, формування soft-skills при викладанні предмету "Іноземна мова" та інші питання, що постають перед викладачем в сучасних умовах. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що теоретично обґрунтовані та запропоновані методи використання іноземної мови як засобу викладання з подальшим розвитком іноваційних технологій викладання іноземних мов для студентів-юристів, здійснено комплексноий аналіз доцільністі впровадження сучасних інформаційних та комп’ютерних технологій, мультимедійних засобів та передових методик у процесі опанування іноземної мови аудиторно, дистанційно та для самостійного вивчення, у виявленні перспектив підвищення ефективності іншомовної освіти шляхом використання можливостей мережі Інтернет, автоматичних систем перевірки та оцінювання знань, комп’ютерної техніки. Схарактеризовано електронне навчання на вищому рівні під час та після пандемії; розкрито досвід викладання іноземної мови в умовах карантину; здійснено детальне дослідження психофізіологічної адаптаціє іноземних студентів до навчання в Україні; роблено аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття предмету дидактики; у широких хронологічних межах досліджено розвиток компетентнісного та системно-діяльнісного підходів до навчання; Виявлено особливості трансформації педагогіки вищої освіти через модель змішаного навчання.

1.8. Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)

2. ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

2.1. Участь кафедри в законотворчої діяльності, в розробці й обговоренні з наданням зауважень та пропозицій проектів кодексів, законів та інших нормативних актів, у проведенні правових експертиз проектів нормативних актів, у роботі робочих груп та комісій по розробці законопроектів (повинні бути вказані нормативні акти, в розробці котрих брала участь кафедра, орган, якому було направлено підготовлений проект або рекомендації, окремо надати перелік законів та кодексів)

-

2.2. Участь кафедри в розробці та обговоренні проектів постанов вищих судових органів (навести перелік)

-

2.3. Робота науковців кафедри у якості наукових консультантів, членів робочих груп та ін.

-

2.4. Перелік відповідей на запити Верхового Суду (з наданням короткого змісту найважливіших) та викладачів, які їх готували

-

2.5. Перелік відповідей на запити Конституційного Суду України (з наданням короткого змісту найважливіших) та викладачів, які їх готували

-

2.6. Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)

-

2.7. Проведення на базі кафедр наукових диспутів, круглих столів, наукових конференцій

ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди» 24 лютого 2022 р.

2.8. Участь викладачів у конференціях (вказати повну назву конференції та викладачів)

EU Inclusion Policy in Education 17.01.2022 - 28.01.2022 Україна, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Jean Monnet Chair SCAES. Онлайн (1 викладач) Міжвузівський науково-методичний семінар «Від традицій до інновацій в навчанні іноземних мов у закладах вищої освіти» – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 25 січня 2022. Україна, Національна академія Національної гвардії України (1 викладач) Міжнародний науково-методичний семінар «Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти» 21.01.2022 Україна, Харків, ХНАДУ. (5 викладачів) XLIV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» 31.01.2022 Україна, Переяслав-Хмельницький, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (1 викладач) Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології" 11.02.2022 - 12.02.2022 Україна, Запоріжжя: Класичний приватний університет (1 викладач) VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії» 21 лютого 2022 р. Україна, Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка. (6 викладачів) ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди» 24 лютого 2022 р. Україна, Харків: НЮУ імені Ярослава Мудрого. Всі викладачі кафедри (15 викладачів) VІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» 20 травня 2022 р. - 21 травня 2022 р. Україна, Харків, ХНПУ імені Г.С.Сковороди. (3 викладачі) Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації "Управління якістю науково-дослідницької діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти в умовах воєнних реалій" 10.05.2022 - 21.06.2022 Україна, Онлайн (Центр українсько-європейського наукового співробітництва, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника) (1 викладач) VI Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Національна освіта в умовах соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика" (присвячена 300-річчю від дня народження Григорія Сковороди))" 16.11.2022 - 18.11.2022 Україна, Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради (м. Луцьк, Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка) (2викладачі)

2.9. Участь у зарубіжних конференціях (вказати країну, місто, повну назву конференції та викладачів, які взяли участь)

Болгарія, Албена (online) ІХ SWS International Scientific Conferences on Social Sciences (ISCSS) and on Art & Humanities (ISCAH) «Where Science Meets Arts» 22 серпня 2022 р. - 31 серпня 2022 р. (1 викладач) США, Pittsburgh, PA, USA(online) TESOL 2022 International Convention & English Language Expo 20.03.2022 - 22.03.2022 (1 викладач) Італія, TESOL-Italy (online) TESOL-Italy 47th National Convention “Promoting HOPE in ELT” 17.11.2022 - 19.11.2022(1 викладач) Німеччина, Мюнхен (online) IV International Scientific and Practical Conference THE LATEST IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGIES IN EDUCATION 21.11.2022 (1 викладач) TESOL-Italy and TESOL-Ukraine Joint Project (online) “Sharing Context Between Cultures” (18 academic hours) 01.04.2022 - 30.06.2022 TESOL(1 викладач) Hawaii TESOL (online) Webinars in Solidarity with TESOL Ukraine 30.05.2022 - 01.07.2022 TESOL (1 викладач) Чехія, Прага IX науково-практична конференція «Study of world opinion regarding the development of science» 22.11.2022 - 25.11.2022 (1 викладач) Бельгія National developments in learning and teaching in Europe 31.03.2022 Вебінар Європейської асоціації університетів (online) (1 викладач) Бельгія (online) Embedding DELT (digitally enhanced learning and teaching) into curriculum and assessment 21.04.2022 Вебінар Європейської асоціації університетів (online) (1 викладач) Бельгія (online) A European Science Diplomacy Agenda in times of war – what can we expect? 24.05.2022 Бельгія, Вебінар Європейської асоціації університетів (online) (1 викладач) Бельгія (online) The Gender Equality Plan eligibility criterion in Horizon Europe: Who is concerned? How to comply with it? 23.06.2022. Вебінар з менеджменту міжнародних проектів, Європейська комісія, DG Research and Innovation (1 викладач) США, Вебінар UN Academic Impact (online) International Justice and Goal 16: Beyond the Targets 08.09.2022 (1 викладач) США, Вебінар UN Academic Impact (online) Higher Education and Multilateralism: Academia Responding to Global Challenges 24.10.2022 (1 викладач)

3. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДАВНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ

3.1. Список опублікованих за звітний період монографій (автор, назва, обсяг в друк.арк) – вказати ті, що рекомендовані вченою радою університету (номер протоколу, дата)

-

3.2. Список опублікованих за звітний період підручників (окремо з грифом МОН, автори, назва, обсяг в друк. арк)

-

3.3. Список опублікованих за звітний період навчальних посібників (окремо з грифом МОН, автори, назва, обсяг в друк. арк)

-

3.4. Кількість опублікованих статей (одиниць/друк.арк.)

1. Частник Олександр Станіславович (3/0.8) 2. Голубнича Людмила Олександрівна (6/1.89) 3. Кузнецова Олена Юріївна (4/1.5525) 4. Зелінська Ольга Ігорівна (1/0.5) 5. Лисицька Олена Павлівна (2/1.1) 6. Микитюк Світлана Степанівна (2/1) 7. Мороз Тетяна Юріївна (1/0.4) 8. Романцова Яна Володимирівна (2/1.07) 9. Бесараб Тетяна Петрівна (3/1.3) 10. Каданер Оксана Вадимівна (7/1.8) 11. Мошинська Олена Юліївна (4/1) 12.Нестеренко Ксенія Вікторівна (1/0.3) 13. Сергєєва Галина Анатоліївна (1/0.71) 14. Ходаковська Оксана Олександрівна (2/0.65) Загалом: 28/14.0725

3.4.1. за кордоном, навести перелік (одиниць/друк.арк.)

Scopus Holubnycha L., Besarab T., Pavlishcheva Y., Kadaner O. and Khodakovska O. (2022) “E-Learning at the Tertiary Level in and After Pandemic”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 47-60. doi: 10.15388/ActPaed.2022.48.3. (1 друк.арк.) Литва (особистий внесок: Бесараб Т.П. – 0,2 друк. арк. Голубнича Л.О. - 0.2 друк. арк. Каданер О.В. - 0.2 друк. арк. Ходаковська О.О. 0.2 друк. арк.) Holubnycha, L., Matsapura, L., Miroshnik L., Hetmanets, I., Kovalchuk, O., Khodakovska О. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37-46. DOI: 10.53894/ijirss.v5i1.359 (1,2 друк.арк.) ОАЕ (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.22 друк. арк. Ходаковська О.О. 0.25 друк. арк.) Chorny, О., Herasymenko, L., Holubnycha, L., Zelenska, L., Dzyna, N., Tytiuk, V. (2022). Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 100(20), 5906-5917. http://www.jatit.org/volumes/Vol100No20/6Vol100No20.pdf (1,2 друк.арк.) Пакистан (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.22 друк. арк.) Mykytiuk S., Lysytska O., Melnikova T., Mykytiuk, S. Facebook as a Flexible Ubiquitous Learning Space for Developing Speaking Skills. IAFOR Journal of Education, 2022. 10(1). Р. 109–133 URL: https://doi.org/10.22492/ije.10.1.06 Японія (2 друк. арк.) (особистий внесок: Лисицька О.П. - 0.6 друк. арк. Микитюк С.С. - 0.6 друк. арк.) Mykytiuk S., Moroz T., Mykytiuk S., Moroz M., Dolgusheva O. Seamless Learning Model with Enhanced Web-Quizzing in the Higher Education Setting. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 2022. 16(03). Р. 4–19. URL: https://doi.org/10.3991/ijim.v16i03.27257 (2,2 друк.арк.) Австрія (особистий внесок: Мороз Т.Ю. - 0.6 друк. арк. Микитюк С.С. - 0.6 друк. арк.) Kovalenko I., Meliakova Y., Kalnytskyi E., Nesterenko K. The experience of philosophizing in emergency conditions: specifics and perspectives. Cogito. 2022. Vol. 14, no. 3. P. 44–62. http://cogito.ucdc.ro/COGITO_SEPTEMBER_2022.pdf (1 друк. арк.) Румунія (особистий внесок: Нестеренко К.В. - 0.3 друк. арк.) Web of Science Chervonyi, P.; Alieksieieva, S.; Senchylo-Tatlilioglu, N.; Chastnyk, O.; Diomidova, N. Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. 2021. V. 25, No 3, P. 2241–2257. URL: https://doi.org/10.22633/rpge.v25i3.15959 (1,5 друк.арк.) Бразилія (особистий внесок: Частник О.С. - 0.3 друк. арк.) Kostikova, I., Chastnyk, O., Ptushka, A., Yazlovytska, O., Dovzhenko, O. Digital technology implementation in students’ proficiency development for English listening. Amazonia Investiga. 2021. V. 10, No 48. P. 34-42. URL: https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.4 (1 друк.арк.) Колумбія (особистий внесок: Частник О.С. - 0.2 друк. арк.) Index Copernicus Kadaner O., Moshynska O. Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times /O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№29/2022.-P.54-56. (Index Copernicus) (0,4 друк.арк.) Франція (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.2 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,2 друк.арк.) Kadaner O., Moshynska O. Philosophy of education: paradigmatic dimensions/ O. Kadaner, O. Moshynska// The Scientific Heritage.-VOL 5, No 82 (82).-2022.- P.47-51. (Index Copernicus) (0,6 друк.арк.) Угорщина (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.3 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,3 друк.арк.) Kadaner O., Moshynska O. Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"/O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science.- Lyon .-№35/2022.-P.36-40. (Index Copernicus) (0,6 друк.арк.) Франція (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.3 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,3 друк.арк.) Kuznetsova O., Shtefan L., Matvieieva O., Fazan V., Simonok V. University Academic Staff Professional Development: Didactic Aspect./ Journal of Positive School Psychology. 2022. Vol.6, No 6, p.4206-4219(Index Copernicus) (1,2 друк.арк.) Індія (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.6 друк. арк.) Не індексується у наукометричних базах Lysytska O. DISTANCE LEARNING FOR THE DEVELOPMENT OF UBIQUITOUS EDUCATION IN EXTREME CONDITIONS: ADVANTAGES AND DISADVANTAGES // The latest implementation of technologies in education. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference. Munich, Germany 2022. Pp. 240-245. URL: https://eu-conf.com/ua/events/the-latest-implementation-of-technologies-in-education/ 0.5 (друк. арк.) Німеччина (особистий внесок: Лисицька О.П. - 0.5 друк. арк.) Загалом: 13/ 7,39 друк. арк.

3.4.2. у міжнародних наукометричних базах Scopus та Web of Science (одиниць/друк.арк.) та навести перелік (окремо)

Scopus Holubnycha L., Besarab T., Pavlishcheva Y., Kadaner O. and Khodakovska O. (2022) “E-Learning at the Tertiary Level in and After Pandemic”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 47-60. doi: 10.15388/ActPaed.2022.48.3. (1 друк.арк.) Литва (особистий внесок: Бесараб Т.П. – 0,2 друк. арк. Голубнича Л.О. - 0.2 друк. арк. Каданер О.В. - 0.2 друк. арк. Ходаковська О.О. 0.2 друк. арк.) Holubnycha, L., Matsapura, L., Miroshnik L., Hetmanets, I., Kovalchuk, O., Khodakovska О. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37-46. DOI: 10.53894/ijirss.v5i1.359 (1,2 друк.арк.) ОАЕ (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.22 друк. арк. Ходаковська О.О. 0.25 друк. арк.) Chorny, О., Herasymenko, L., Holubnycha, L., Zelenska, L., Dzyna, N., Tytiuk, V. (2022). Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 100(20), 5906-5917. http://www.jatit.org/volumes/Vol100No20/6Vol100No20.pdf (1,2 друк.арк.) Пакистан (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.22 друк. арк.) Mykytiuk S., Lysytska O., Melnikova T., Mykytiuk, S. Facebook as a Flexible Ubiquitous Learning Space for Developing Speaking Skills. IAFOR Journal of Education, 2022. 10(1). Р. 109–133 URL: https://doi.org/10.22492/ije.10.1.06 Японія (2 друк. арк.) (особистий внесок: Лисицька О.П. - 0.6 друк. арк. Микитюк С.С. - 0.6 друк. арк.) Mykytiuk S., Moroz T., Mykytiuk S., Moroz M., Dolgusheva O. Seamless Learning Model with Enhanced Web-Quizzing in the Higher Education Setting. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 2022. 16(03). Р. 4–19. URL: https://doi.org/10.3991/ijim.v16i03.27257 (2,2 друк.арк.) Австрія (особистий внесок: Мороз Т.Ю. - 0.6 друк. арк. Микитюк С.С. - 0.6 друк. арк.) Kovalenko I., Meliakova Y., Kalnytskyi E., Nesterenko K. The experience of philosophizing in emergency conditions: specifics and perspectives. Cogito. 2022. Vol. 14, no. 3. P. 44–62. http://cogito.ucdc.ro/COGITO_SEPTEMBER_2022.pdf (1 друк. арк.) Румунія (особистий внесок: Нестеренко К.В. - 0.3 друк. арк.) Web of Science Chervonyi, P.; Alieksieieva, S.; Senchylo-Tatlilioglu, N.; Chastnyk, O.; Diomidova, N. Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. 2021. V. 25, No 3, P. 2241–2257. URL: https://doi.org/10.22633/rpge.v25i3.15959 (1,5 друк.арк.) Бразилія (особистий внесок: Частник О.С. - 0.3 друк. арк.) Kostikova, I., Chastnyk, O., Ptushka, A., Yazlovytska, O., Dovzhenko, O. Digital technology implementation in students’ proficiency development for English listening. Amazonia Investiga. 2021. V. 10, No 48. P. 34-42. URL: https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.4 (1 друк.арк.) Колумбія (особистий внесок: Частник О.С. - 0.2 друк. арк.) Загалом: 8 / 4.69 друк. арк.

3.4.3. у міжнародних наукометричних базах даних (окрім Scopus та Web of Science) (одиниць/друк.арк.) та навести перелік (окремо)

Kadaner O., Moshynska O. Advantages and disadvantages of online teaching English in pandemic times / O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science. Lyon .-№29/2022. P.54-56. (Index Copernicus) (0,4 друк.арк.) Франція (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.2 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,2 друк.арк.) Kadaner O., Moshynska O. Philosophy of education: paradigmatic dimensions/ O. Kadaner, O. Moshynska// The Scientific Heritage.-VOL 5, No 82 (82). 2022. P.47-51. (Index Copernicus) (0,6 друк.арк.) Угорщина (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.3 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,3 друк.арк.) Kadaner O., Moshynska O. Liberalization/commercialization of education: philosophical "pro and contra"/O. Kadaner, O. Moshynska// Journal of Science. Lyon . №35/2022. P.36-40. (Index Copernicus) (0,6 друк.арк.) Франція (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.3 друк. арк. Мошинська О.Ю. – 0,3 друк.арк.) Башкір О.І., Каданер О.В. Інтерактивні методи формування soft skills майбутніх фахівців/ О. Башкір, О. Каданер // «Наукові інновації та передові технології». (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 1(3) 2022. С. 216-225. (фахова) (0,7 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.35 друк. арк.) Наукова стаття у фаховому виданні Соловйова Л. Ф., Частник О. С., Думчак І. М. Формування перекладацької компетентності студентів закладів вищої освіти. Міжнародний філологічний часопис. 2021. Т. 12, № 3. С. 122–127. URL: https://doi.org/10.31548/philolog2021.03.122 (0,9 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Частник О.С. - 0.3 (друк. арк.) Лисенко Н. О., Єрьоменко І. В., Каданер О. В. Антропоморфні метафори в поетичній мові Тодося Осьмачки / Н. Лисенко, І. Єрьоменко, О. Каданер // Мова. Література. Фольклор. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021.- № 2.- С. 55-60. (фахова) (0,6 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Каданер О.В. - 0.2 (друк. арк.) Kuznetsova O., Shtefan L., Matvieieva O., Fazan V., Simonok V. University Academic Staff Professional Development: Didactic Aspect./ Journal of Positive School Psychology. 2022. Vol.6, No 6, p.4206-4219 (Index Copernicus) (1,2 друк.арк.) Індія (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.6 друк. арк.) БЕСАРАБ, Т., & ПАВЛІЩЕВА, Я. (2022). АСПЕКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОБІЗНАНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ТА ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Acta Paedagogica Volynienses, 2(1), 140–146. (0.8 друк. арк.) https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.22 Україна (особистий внесок: Бесараб Т.П. - 0.6 друк. арк.) Голубнича Л. О. Предмет дидактики: аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Випуск 84. том 1. С. 41 – 45. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36804 (0.5 друк. арк.) Україна (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.5 друк. арк.) Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.04 (1 друк. арк.) Україна, (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.3 друк. арк.) Бесараб Т.П. - 0.3 (друк. арк.) Holubnycha, L., Zelenska, L. (2022). History of Development of the System and Activity-Based Approach to Education. Теорія і практика управління соціальними системами, №3, C. 60-70. (0,9 друк.арк.) http://library.kpi.kharkov.ua/files/JUR/tipuss_2022_3.pdf Україна (особистий внесок: Голубнича Л.О. - 0.45 друк. арк.) Зелінська О.І. Особливості змісту текстів соціально-патріотичної реклами. Закарпатські філологічні студії. Випуск 23. Том 2. Видавничій дім «Гельветика», 2022. С. 16 – 21. http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/23/part_2/23-2_2022.pdf (0.5 друк. арк.) Україна, (особистий внесок: Зелінська О.І. - 0.5 (друк. арк.) Lysytska O. DISTANCE LEARNING FOR THE DEVELOPMENT OF UBIQUITOUS EDUCATION IN EXTREME CONDITIONS: ADVANTAGES AND DISADVANTAGES // The latest implementation of technologies in education. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference. Munich, Germany 2022. Pp. 240-245. URL: https://eu-conf.com/ua/events/the-latest-implementation-of-technologies-in-education/ 0.5 (друк. арк.) Німеччина (особистий внесок: Лисицька О.П. - 0.5 друк. арк.) Бекетова Ю. В., Кузнецова О. Ю., Фазан В. В. Форми і методи виховання толерантності французьких школярів. Теорія та методика навчання і виховання, 2021. №51. С.24-34. (0,9 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.3 (друк. арк.) Фазан В., Боярська-Хоменко А., Кузнецова О., Штефан Л. Передумови становлення психолого-педагогічних служб для дітей в Україні. Педагогічні науки, 2022. .№79. С. 111-115. (0,6 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.15 друк. арк.) Kuznetsova O., Shtefan L., Matvieieva O., Fazan V., Simonok V. University Academic Staff Professional Development: Didactic Aspect./ Journal of Positive School Psychology. 2022. Vol.6, No 6, p.4206-4219 (1,2 друк.арк.) Індія, (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.6 (друк. арк.) Kuznetsova O., Shtefan L. Teacher-Student interaction in higher education: prerequisites that matter. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи), 2022, N 58. С. 102-112. (1 друк.арк.) Україна, (особистий внесок: Кузнецова О.Ю. - 0.5 друк. арк.) Яна Романцова. Концепт закон у буденній і правовій професійній мовній свідомості. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 52. Т.3 С. 114 – 118 (Index Copernicus, кат. «Б».) DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/52-3-15 Україна, (0.53 друк. арк.) (особистий внесок: Романцова Я.В. - 0.53 (друк. арк.) Яна Романцова. Оцінна специфіка концепту закон у пареміології англійської та української мов. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 56. (0,54 друк.арк.) (Index Copernicus, кат. «Б».) (0.54 друк. арк.) Україна, (особистий внесок: Романцова Я.В. - 0.54 друк. арк.) Сергєєва Г.А. Цифрове освітнє середовище у викладанні англійської мови професійного спрямування онлайн та оффлайн.// зб. наук.праць «Перспективи та інновації науки (серія «Педагогіка», серія «Психологія», серія «Медицина». №12(17) 2022. С. 427-437. Україна, 0.71 (друк. арк.) (особистий внесок: Сергєєва Г.А. - 0.71 друк. арк.) Загалом: 20 / 8,93

3.5. Кількість цитувань у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (Scopus та Web of Science) (окремо)

Scopus Голубнича Л.О. – 15 цитувань Микитюк С.С. – 2 цитування Мороз Т.Ю. – 2 цитування Нестеренко К.В. – 3 цитування Романцова Я.В. – 2 цитування Web of Science Голубнича Л.О. – 109 цитувань Зелінська О.І. – 1 цитування Кузнецова О.Ю. – 4 цитування Лисицька О.П. – 10 цитувань Микитюк С.С. – 9 цитувань Нестеренко К.В. – 1 цитування Романцова Я.В. – 2 цитування Сергєєва Г.А. – 2 цитування Ходаковська О.О. – 1 цитування Частник О.С. – 2 цитування

3.6. Вказати тих викладачів, які за минулий рік не надрукували жодної наукової роботи, викласти причини відсутності публікацій

-

3.7. Показники видавничої діяльності кафедри

Всього друкованої продукції (кількіть/друк. арк.) 61/20.3675 Монографії (кількіть/друк. арк.) 0/0 Наукові статті в наук. журналах та наук. збірниках (кількіть/друк. арк.) 28/14.0725 Тези доповідей та наук. повідомлень на конференціях (кількіть/друк. арк.) 33/6.295 Підручники та навчальні посібники (кількіть/друк. арк.) 0/0

3.8. Інші види наукових публікацій (енциклопедії, рецензії  та ін)

4. РОЗВИТОК ТА ЗМІЦНЕННЯ ТВОРЧИХ ЗВ’ЯЗКІВ

4.1. Лекції, семінари для практичних працівників

-

4.2. Проведення узагальнень (аналізи) судово-слідчої практики, роботи місцевих рад, господарських організацій, інші соціологічні дослідження, за якими підготовлено відповідні подання (вказати назву організації, де проводилися дослідження, сформульовані підсумки та пропозиції, необхідно перелічити підготовлені та подані практичними органами доповідні записки, вказати на їх практичне значення, коротко)

-

4.3. Перелічити відповіді на запити окремо судів, органів місцевої влади та ін.

-

4.4. Охарактеризувати іншу консультаційну діяльність кафедри

-

5. НАУКОВІ ШКОЛИ ТА ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

5.1. Охарактеризувати роботу кафедри по підготовці науково-педагогічних кадрів.

-

5.2. Назвати викладачів, які не мають наукового ступеня

-

5.3. Підготовка відгуків на автореферати та диссертації доктора філософії, кандидата наук, доктора наук

-

6. УЧАСТЬ КАФЕДРИ В ПРАВОВІЙ ОСВІТІ НАСЕЛЕННЯ

6.1. Всебічне висвітлення проблем держави і права, роз’яснення чинного законодавства та практики його застосування по телебаченню і радіомовленню, в друкованих засобах масової інформації

-

6.2. Проведення семінарів-навчань, бесід, консультацій з журналістами друкованих засобів масової інформації з метою підвищення рівня підготовки журналістами правових матеріалів в засобах масової інформації

-

6.3. Проведення семінарів, курсів для працівників, діяльність яких пов’язана із застосуванням законодавства та контролем за його виконанням

-

6.4. Здійснення системи заходів, спрямованих на підвищення правової культури учасників виборчого процесу та референдумів в Україні

-

7. НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

7.1. У даному розділі необхідно вказати кількість наукових гуртків на кафедрі, кількість студентів, які беруть участь у їх роботі та керівників

-

7.2. Кількість наукових статей та тез, надрукованих студентами самостійно одиниць/друк.арк

-

7.3. Кількість наукових статей та тез, надрукованих студентами у співавторстві з викладачами одиниць/друк.арк

-

8. СПІВРОБІТНИЦТВО З РЕДАКЦІЙНИМИ КОЛЕГІЯМИ ЖУРНАЛІВ ТА ЗБІРНИКІВ

8.1. Вказати викладачів, які є членами редакційних колегій (яких)

Голубнича Людмила Олександрівна Вісник ХНУ імені В.Н.Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов EDUCATIONAL CHALLENGES Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки Наукові записки кафедри педагогіки

9. ВКАЗАТИ ЯКІ НАГОРОДИ, ВІДЗНАКИ, ПРЕМІЇ, СТИПЕНДІЇ ОТРИМАЛИ НАУКОВЦІ КАФЕДРИ

-

10. ВКАЗАТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ, ЯКА НА ВАШУ ДУМКУ ЗАСЛУГОВУЄ УВАГИ

Зелінська Ольга Ігорівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов TESOL International – Global Professional Teaching English to Speakers of Other Languages, член організації, участь у конференціях та інших заходах онлайн. TESOL – Ukraine; участь у конференціях, вебінарах, публікації в наукових і методичних виданнях. Підвищення кваліфікації: TESOL-Ukraine, US Embassy, Regional English Language Office, America House Kyiv webinars “Project Based Service Learning”, June 23, 30, 2022. Hawaii TESOL Webinars in Solidarity with TESOL Ukraine 31. 03 – 31.05 2022. TESOL Italy with TESOL Ukraine “Sharing Contexts across Culture”. Joint Webinars. May 2022. Каданер Оксана Вадимівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Підвищення кваліфікації World TESOL(Teaching English for Speakers of Other Languages) Academy. 120-Hour TESOL/TEFL Certificate. Accredited course graduate. Certificate number: WTA22249686. Date of issue:18/07/2022. ( 120 годин) (4 ЄКТС) Кузнецова Олена Юріївна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Лисицька Олена Павлівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Микитюк Світлана Степанівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Участь у тренінгах з підвищення кваліфікації: «Інтерактивні технології змішаного навчання в закладах освіти: досвід країн Європейського союзу та України» (сертифікат про підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО Es № 97146; 22.08. – 05.09.2022 р.; м. Люблін, Республіка Польща; 45 години, 1,5 ECTS credits) Мороз Тетяна Юріївна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Мошинська Олена Юліївна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Підвищення кваліфікації World TESOL Academy. 120-Hour TESOL/TEFL Certificate. Accredited by ACCREDITAT & The CPD Certification Service. UK Registered Learning Provider (UKRLP: 10087431) Нестеренко Ксенія Вікторівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Рецензування: 1. На статтю "Towards the defenition of logical competence" для журналуCogito (Scopus) https://doi.org/10.32995/cogency.v13i2.373 2. На навчальний посібник «Ділова англійська мова: Частина 1» для студентів всіх спеціальностей ХНУМГ імені О. М. Бекетова (автори – Гнатишева О. О., Пряницька В. Б., Шепель О. В.) Виконувала доручення адміністрації університетупо редагуванню англійського перекладу НМП "Філософія" та НМП "Логіка". Романцова Яна Володимирівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО на тему: «ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНИ». Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. 45 годин (1,5 кредиту ЄКТС) 22.08.2022 - 05.09.2022 р Сергєєва Галина Анатоліївна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов 1. Підвищення кваліфікації: Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації "Управління якістю науково-дослідницької діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти в умовах воєнних реалій" (10.05.2022 - 21.06.2022), 180 г. (6 ЄКТС), Свідоцтво про підвищення кваліфікації № ADV 1005118-CUESC від 21.06.2022 р. 2. Закордонне стажування: Участь у проекті TESOL-Italy and TESOL-UkraineTESOL-Italy and TESOL-Ukraine Joint Project “Sharing Context Between Cultures” (травень 2022 р.), 8 г.(0,6 ЄКТС), Certificate of participation (01.06.2022). 3. Тренінги: 1) Cambridge Assessment English (листопад 2021-лютий 2022): - Cambridge Assessment Project for English Teachers“How to combine exam preparation and life competencies”, “Assessing Speaking at A 1”, Certificates of attendance, 25.11.2021 р., 17.02.2022 р., 2 г. (0,09 ЄКТС); 2) International Language Center (червень-серпень 2022 р.): - CELTA: Working with Language (08.06.2022), Сertificate of attendance, 08.06.2022 р. 1 г.; - “Vocabulary Activities to Remember Words Better”, “Teaching Grammar Communicatively”, “Supporting Learning” (27.08.2022 р.), Certificate of attendance, 27.08.2022 р., 3 г. (0,1 ЄКТС). Сімонок Валентина Петрівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Ходаковська Оксана Олександрівна Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов Підвищення кваліфікації у м. Люблін, Польща, InstytutBadawczo-Rozwojowy (дистанційно). Тема "Academic Integrity in the Training for Masters and Doctors of Philosophy (PHD) in the Countries of the European Union and Ukraine". 1,5 кредити ECTS (45 годин). 14.02.2022 - 21.02.2022 Частник Олександр Станіславович Координація співпраці університету з Наглядовою радою Великої хартії університетів, Європейською асоціацією університетів, Європейською асоціацією юридичних факультетів, Генеральним Директоратом Європейської Комісії з питань освіти та культури, Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури Європейської Комісії, Національним Еразмус-офісом в Україні. Координація роботи консорціумів університетів в рамках спільних європейських проектів за програмами Еразмус+, Візбі з розробки спільних програм і начальних курсів для магістрів і аспірантів. Постійний член TESOL - Teaching English for Speakers of Other Languages, міжнародна асоціація викладачів англійської мови для носіїв інших мов