ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри іноземних мов та професійних комунікацій
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2022 РІК

1 Демченко Діна Ісхаківна
2 Посада, науковий ступінь, вчене звання

2.1 Посада

старший викладач

2.2 Науковий ступінь

кандидат педагогічних наук

2.3 Вчене звання

доцент

3 Тема науково-дослідницької роботи

Формування професійної іншомовної компетентності майбутнього юриста засобами іноземної мови.

4 Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)

1.5

5 Наукова новизна отриманих результатів

Для розкриття основних наукових положень дослідження компетентнісного підходу до підготовки представника юридичної професії з’ясували стан розробленості використання компетентнісного підходу на міжнародному рівні, а також проаналізовано національні його трансформації. Доведено шо, результати дослідження експертів країн Європейського Союзу в цьому напрямі свідчать про те, що для будь-якої країни корисним є порівняння міжнародного й національного досвіду як розвитку освітньої системи в цілому, так і можливостей для запровадження компетентнісного підходу зокрема, оскільки повне копіювання будь-яких освітніх моделей і феноменів інших країн є непродуктивним; національні моделі освіти мають бути розбудованими, виходячи з національних потреб і особливостей. Аналіз наукової літератури свідчить про те, що саме поняття «компетентнісна освіта» виникло в США в процесі вивчення досвіду роботи педагогів. Засноване на кращому практичному досвіді, воно стало результатом численних спроб проаналізувати концептуальну освіту, провідною метою якої є: навчити студентів оволодівати всіма видами компетентностей під час виконання тих або інших завдань, що містять крім стандартних навичок (читання, письмо, орфографію й рахування), ще й вміння самостійного пошуку інформації, необхідної для досягнення мети (таку інформацію частіше треба було здобувати в процесі безпосереднього спостереження або спілкування з людьми, аніж шляхом читання книжок), винахідливість, уміння переконувати, керувати (лідерство) тощо. Виявлено що стимулом для широкого використання компетентнісного підходу в світі стали вимоги бізнесу й підприємництва. Сучасні працедавці в більшості країн, як правило, не мають претензій до рівня технічних знань випускників вищих навчальних закладів, проте вони часто зауважують, що у випускників немає впевненості й досвіду в процесі інтеграції і застосуванні знань під час прийняття рішень. Саме тому допомогти навчитися знаходити правильні рішення в конкретних ситуаціях: навчальних, життєвих, потім – професійних – є сьогодні одним із провідних завдань освіти.

6 Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Монографії:
7 Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів

не приймала

8 Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9 Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10 Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11 Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12 Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України

не маю

13 Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України

не маю

14 Прочитані лекції практичним працівникам

не маю

15 Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян. (кому, стосовно чого)
16 Участь у конференціях, семінарах (вказати повну назву конференції, дату та місце проведення)
17 Вказати членом редакційної колегії якого видання Ви є
18 Наявність авторських свідоцтв та патентів

не маю

19 Вказати членом якої спеціалізованої вчених ради ви є

не є членом

20 Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були

20.1 Доктор наук

20.2 Кандидат наук

20.3 Доктор філософії

21 Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)

не була

22 Співробітництво з закордонними організаціями

не маю

23 Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією

не брала

24 Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі

не брала

25 Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році

не маю

26 Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)

27 Інша інформація, яка заслуговує на увагу

не маю

Звіт затверджений на засіданні кафедри

Протокол № від