ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри теоретико-правових дисциплін
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2022 РІК

1 Перебийніс Юлія Василівна
2 Посада, науковий ступінь, вчене звання

2.1 Посада

викладач

2.2 Науковий ступінь

-

2.3 Вчене звання

-

3 Тема науково-дослідницької роботи

Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого спілкування

4 Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)

2.15

5 Наукова новизна отриманих результатів

1) статті «Педагогічні умови формування готовності майбутніх правників до професійно орієнтованої іншомовної комунікації»: теоретично обґрунтувано педагогічні умови успішної іншомовної підготовки у закладі вищої юридичної освіти: готовність викладача іноземної мови за правознавчим спрямуванням до формування іншомовної комунікативної компетентності студентів-юристів, його зорієнтованість на їхні індивідуально-психологічні особливості, зокрема когнітивні стилі, та створення відкритого іншомовного комунікативного середовища із залученням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; 2) статті «Моніторинг сформованості готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого іншомовного спілкування»: обґрунтовано методику проведення кількісної та якісної характеристики сформованості готовності до іншомовної комунікації у межах права (ціннісно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, комунікативно-практичний та рефлексійно-корекційний), кожен із яких містить відповідні показники, й шкалу сформованості критеріїв (низький, середній і високий); 3) тез наукової доповіді «Cпецифіка дистанційного та змішаного навчання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої юридичної освіти»: схарактеризовано процес формування готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованої комунікації іноземною мовою у дистанційному та змішаному форматі, виокремлено такі його особливості, як активніше залучення онлайн-ресурсів, індивідуалізація й диференціація пізнавальної діяльності студентів шляхом надання права їм вибору посильних завдань, забезпечення своєчасного зворотного зв’язку з боку викладача, який має проводити моніторинг набутих компетентностей. Наголошено й на важливості подолання психологічних і фізичних бар’єрів та створення відповідного мікроклімату задля посилення внутрішньої мотивації здобувачів освіти; 4) тез наукової доповіді «Формування готовності студентів юридичних університетів до іншомовної комунікації за допомогою дослідницьких методів»: установлено, що дослідницькі методи (метод проєктів та метод веб-квесту) є тими зовнішніми ресурсами освітнього середовища університету, які ефективно сприяють реалізації внутрішнього потенціалу студентів-юристів у процесі їхньої професійної підготовки. Їх застосування є невід’ємним від формування готовності майбутніх правників до професійно орієнтованого іншомовного спілкування, позаяк відіграє значну роль у комплексному розвиткові їхніх компетентностей стосовно усіх видів мовленнєвої діяльності; 5) тез наукової доповіді «Ігрові методи навчання у процесі формування готовності майбутніх правознавців до іншомовної комунікації на професійну тематику»: з’ясовано, що ігрові методи обіймають неабияке місце у процесі формування готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого іншомовного спілкування: саме під час гри викладач має змогу підвищувати внутрішню мотивацію студентів, успішніше усувати психологічні бар’єри, розвивати їхнє творче мислення, ефективніше готувати їх до виконання професійних обов’язків, зважаючи на ту непересічну роль, яку вона відіграє для формування комплексу значущих для правника компетентностей (у першу чергу комунікативної), тобто йдеться про їхню значущість для формування мотиваційного, когнітивного й діяльнісного складників названої готовності; 6) тез наукової доповіді «До проблеми підготовки майбутніх правників до іншомовної професійно орієнтованої комунікації»: окреслено основні причини недостатнього рівня готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого спілкування та зазначено шляхи подолання цієї проблеми - розробка педагогічної технології формування названої готовності, що має реалізуватись із дотриманням таких педагогічних умов: готовність викладача до такої діяльності, урахування індивідуально-психологічних особливостей майбутніх бакалаврів права, у тому числі їхніх когнітивних стилів, а також створення сприятливого середовища для комунікації іноземною мовою як в аудиторії, так і поза її межами, зокрема активне залучення інформаційно-комунікаційних технологій, автентичних ресурсів та носіїв мови.

6 Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Наукові статті:
Тези наукових доповідей та повідомлень:
7 Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів

Участі у підготовці законопроєктів (кодексів та інших законів) не брала.

8 Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9 Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10 Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11 Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12 Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України

Не була консультантом комітетів Верховної Ради України.

13 Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України

Не була консультантом інших вищих та державних органів влади.

14 Прочитані лекції практичним працівникам

Не читала лекцій практичним працівникам.

15 Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян. (кому, стосовно чого)
16 Участь у конференціях, семінарах (вказати повну назву конференції, дату та місце проведення)
17 Вказати членом редакційної колегії якого видання Ви є
18 Наявність авторських свідоцтв та патентів

Не маю авторських свідоцтв та патентів

19 Вказати членом якої спеціалізованої вчених ради ви є

Не є членом якої спеціалізованої вчених ради.

20 Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були

20.1 Доктор наук

Не була опонентом. рецензентом дисертаційних захистів на здобуття наукового ступеня доктора наук.

20.2 Кандидат наук

Не була опонентом. рецензентом дисертаційних захистів на здобуття наукового ступеня кандидата наук.

20.3 Доктор філософії

Не була опонентом. рецензентом дисертаційних захистів на здобуття наукового ступеня доктора філософії.

21 Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)

Не була лауреатом/стипендіатом стипендії/премії.

22 Співробітництво з закордонними організаціями

Не співпрацювала із закордонними організаціями.

23 Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією

Не брала участі у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією.

24 Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі

Не брала участі у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі.

25 Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році

Отримала подяку ректора Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого до 20-річчя Полтавського юридичного інституту (від 15 вересня 2022 р.).

26 Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)

27 Інша інформація, яка заслуговує на увагу

-

Звіт затверджений на засіданні кафедри

Протокол № від