Доцент
Кандидат економічних наук
Доцент
Трансформація маркетингових та управлінських аспектів бізнесу в Україні
2.50
Доповнено теоретико-методологічні засади трансформації маркетингових та управлінських аспектів бізнесу в Україні. По-перше, у якості довгострокових орієнтирів розвитку маркетингу в Україні охарактеризовано інклюзивний маркетинг, обхідний маркетинг, безпосередницький маркетинг. По-друге, висвітлено перспективи розвитку маркетингу «розумних» покупок, оптимальних споживчих рішень з розширенням набору критеріїв оптимальності. По-третє, охарактеризовано головні етапи розвитку управління персоналом в Україні.
Не брав участь
Не брав участь
Не брав участь
Не читав
Немає
Не брав участь
Не брав участь
Не брав участь
Не брав участь
Ні
Немає
Не брав участь
Не брав участь
Не отримував
Звіт затверджений на засіданні кафедри
Протокол № від