-
9215
Комітет з питань правоохоронної діяльності
Не можна погодитися з криміналізацією , так як дії, які описані у ч. 1 статті 3513 не володіють тим ступенем суспільної небезпечності, щоб визнавати відповідні діяння кримінальними правопорушеннями. Кримінальна відповідальність завжди повинна розглядатися як «ultima ratio» серед інших форм правової діяльності, як найбільш суворий і крайній захід реагування на правопорушення.
-
9519
Комітет з питань правоохоронної діяльності
На нашу думку, посиливши покарання за ч. 1 ст. 114² КК України у виді позбавлення волі на строк від п’яти до восьми років, законодавець не дозволить особам уникнути необґрунтовано м’якого покарання за таке кримінальне правопорушення. Відповідно заслуговують на підтримку прагнення законодавця посилити кримінальну відповідальність відповідно й ч. 2 та ч. 3 ст. 114² КК України з урахуванням тяжкості наслідків та наявністю особливо кваліфікуючих ознак, які істотно підвищують ступінь суспільної небезпечності цього злочину
-
9659
Комітет з питань правоохоронної діяльності
Тому встановлення відповідальності за перелічені в проекті закону корупційні злочини та кримінальні правопорушення, пов'язані з корупцією, в Розділі I Особливої частини КК «ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ОСНОВ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ», родовим об'єктом яких є суспільні відносини, що забезпечують охорону основ національної безпеки України, безумовно, грубо порушує правила побудови Кримінального кодексу і, на нашу думку, є не тільки недоцільним та необґрунтованим, а й недопустимим.
-
9070
Комітет з питань правоохоронної діяльності
Диспозиції статей розділу XIX Особливої частини КК мають бланкетний характер, через що військовим кримінальним правопорушенням притаманна «змішана» протиправність. Це означає, що спеціальні суб’єкти, вчиняючи військові кримінальні правопорушення, порушують не лише кримінально-правові норми, а й норми, які містяться в інших нормативно-правових актах, що регулюють порядок несення або проходження військової служби (Законі України «Про військовий обов'язок і військову службу», військових статутах тощо). Діяльність поліцейських цими спеціальними нормативно-правовими актами не регулюється, отже, й порушення ними відповідних норм неможливе.
-
9438
Комітет з питань правоохоронної діяльності
Про недоцільність цього законодавчого кроку свідчить й те, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» від 11 червня 2009 року КК України було доповнено новим розділом VII-А «Злочини у сфері службової діяльності в юридичних особах приватного права та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг».