асистент
канд. юрид. наук
1.85
- зроблено висновок про те, що розпорядники конфіденційної інформації можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди – лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та права людини, відповідно до ст. 32 Конституції України; - доведено, що поняття «персональні дані» та «конфіденційна інформація» не можна вважати тотожними, оскільки інформація про особу може аналогічно оброблятися за наявності згоди самої особи або на підставі закону. Персональні дані є конфіденційною інформацією, а у випадках встановлених законодавством, деякі персональні дані є відкритою інформацією. У той же час, конфіденційна інформація включає в себе не тільки персональні дані; - доведено необхідність, що державні службовці, народні депутати та інші категорії публічних осіб, які повинні подавати публічні декларації можуть мати інформацію, яка містить не лише їхні власні персональні дані, а й інформацію про членів їх родин. Така вимога є виправданою, з точки зору того, що якщо особа має намір працювати в органах державної влади або обіймати адміністративну посаду в організації, яка фінансується з бюджету, суспільство має знати про неї більше; - обґрунтовано позицію проходження медичного огляду працівником є правовою підставою допуску працівника до виконання його трудової функції, а ухилення від проходження огляду дозволяє роботодавцю запровадити відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, а також звільнити працівника, якщо проходження медичного огляду є обов’язковим; - запропоновано дефініцію поняття "медичний огляд" як механізм фіксації стану здоровя працівників, який є обов’язковим для проходження у закріплених законодавством випадках і порядку, що проводиться з метою встановлення відповідності стану здоров'я вимогам професії, спеціальності, кваліфікації, і виявлення захворювань, які за умови дії шкідливих або небезпечних чинників можуть загострюватися чи спряти розвитку професійних захворювань, результат яких впливатиме на виникнення трудового правовідношення, його розвиток чи припинення; - доведено, що картка працівника містить конфіденційну інформацію, що зберігається у закладі охорони здоров’я, який проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем; - аргументовано висновок про те, що роботавець зобов’язаний не допускати до роботи працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких де є потреба у професійному доборі та осіб віком до 21 року, які не пройшли попередній (при прийомі на роботу на роботу) та періодичний медичний огляди. Встановлення такого правила є цілком виправданим, оскільки ухилення від проходження медичного огляду є заходом забезпечення охорони праці, а його ігнорування є неприпустимим.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Звіт затверджений на засіданні кафедри
Протокол № 6 від 06.11.2023