ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри теоретико-правових дисциплін
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2023 РІК

1 Кравцова Надія Геннадіївна
2 Посада, науковий ступінь, вчене звання

2.1 Посада

асистент

2.2 Науковий ступінь

Кандидат педагогічних наук

2.3 Вчене звання

-

3 Тема науково-дослідницької роботи

Педагогічна спадщина Дж. Дьюї на тлі реформаторської педагогіки першої третини ХХ століття

4 Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)

1.6

5 Наукова новизна отриманих результатів

Наукова новизна отриманих результатів полягає у формулюванні висновку, що при розкритті сутності мети освіти і виховання Дж. Дьюї продовжив гуманістичний напрям, започаткований Й.Г. Песталоцці, Ж.-Ж. Руссо, і метою педагогічного процесу визнавав забезпечення зростання і розвитку природних потенцій дитини. Акцентовано, що американський педагог визначав освіту як постійний процес реорганізації досвіду учня задля просування до більш високого рівня освіти і виховання, що виключало наявність абсолютної, кінцевої, граничної освітньої мети. Отже, у педагогічній спадщині Дж. Дьюї дитина постає біологічним і соціокультурним суб’єктом, який перебуває у стадії постійного розвитку, а процеси навчання і виховання є невід’ємною складовою її життя. Виокремлено наступні інноваційні педагогічні ідеї Дж. Дьюї, що знайшли втілення в діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії: обґрунтування демократичного виховного ідеалу; проголошення дитини центром навчально-виховного процесу, найвищою соціальною цінністю, активною істотою, головною особливістю якої є здатність до постійного розвитку і росту; визнання освіти фундаментальним засобом соціального прогресу й становлення особистості; доведення безперервності процесів освіти й виховання. Обгрунтовано визнання критерієм цінності шкільної освіти її здатність вмотивовувати прагнення індивіда до самореалізації і забезпечувати засоби для його втілення. Оскільки освіта є частиною внутрішнього розвитку дитини, то в неї не може бути абсолютної кінцевої мети. Освіта – безперервний процес, що не припиняється упродовж життя людини. Аргументовано наукову позицію Дж. Дьюї щодо виховання і розвитку як головної мети освіти, її зв'язок із самореалізацією, самовдосконаленням і саморозвитком особистості.

6 Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Тези наукових доповідей та повідомлень:
7 Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів

Не брала участі

8 Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9 Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10 Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11 Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12 Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України

Не була консультантом комітетів Верховної Ради.

13 Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України

Не була консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України

14 Прочитані лекції практичним працівникам

Лекцій практичним працівникам не читала.

15 Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян. (кому, стосовно чого)
16 Участь у конференціях, семінарах (вказати повну назву конференції, дату та місце проведення)
17 Вказати членом редакційної колегії якого видання Ви є
18 Наявність авторських свідоцтв та патентів

Немає авторських свідоцтв і патентів

19 Вказати членом якої спеціалізованої вчених ради ви є

Не є членом спеціалізованих вчених рад.

20 Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були

20.1 Доктор наук

Не була опонентом дисертаційних захистів.

20.2 Кандидат наук

Не була опонентом дисертаційних захистів.

20.3 Доктор філософії

Не була опонентом дисертаційних захистів.

21 Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)

У звітному році лауреатом/стипендіатом не була.

22 Співробітництво з закордонними організаціями

Співробітництва із закордонними організаціями не здійснювала.

23 Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією

Не брала участі

24 Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі

Не брала участі

25 Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році

Нагород за звітний період не отримувала.

26 Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)

Не брала участі

27 Інша інформація, яка заслуговує на увагу

Звіт затверджений на засіданні кафедри

Протокол № 5 від 13.11.2023