ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри іноземних мов
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2022 РІК
1 Голубнича Людмила Олександрівна
2 Посада, науковий ступінь, вчене звання
2.2 Науковий ступінь
професор
2.3 Вчене звання
доктор педагогічних наук
3 Тема науково-дослідницької роботи
Дидактика вищої школи в Україні
4 Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)
2.62000000000000010658141036401502788066864013671875
5 Наукова новизна отриманих результатів
Схарактеризовано електронне навчання на вищому рівні під час та після пандемії; зозкрито досвід викладання іноземної мови в умовах карантину; здійснено детальне дослідження психофізіологічної адаптаціє іноземних студентів до навчання в Україні; їроблено аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття предмету дидактики; у широких хронологічних межах досліджено розвиток компетентнісного та системно-діяльнісного підходів до навчання;
Подальшого розвитку набули інформаційні технології візуалізації результатів діагностики спеціальних компетенцій студентів, а також підходи до розвитку та специфіка розвитку міжкультурної компетентності в національних університетах, її сутність та складовію
6 Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Наукові статті:
-
Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad
Holubnycha, L., Matsapura, L., Miroshnik L., Hetmanets, I., Kovalchuk, O., Khodakovska О. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37-46. DOI: 10.53894/ijirss.v5i1.359
Scopus
1.3000000000000000444089209850062616169452667236328125 (обсяг, друк. арк.)
0.2200000000000000011102230246251565404236316680908203125 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
ОАЕ
DOI: 10.53894/ijirss.v5i1.359 .
-
Предмет дидактики: аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття
Голубнича Л. О. Предмет дидактики: аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Випуск 84. том 1. С. 41 – 45. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36804
Іншi наукометричнi бази даних
0.5 (обсяг, друк. арк.)
0.5 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36804
-
Development of competency-bases approach to education
Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.04
Іншi наукометричнi бази даних
1.1999999999999999555910790149937383830547332763671875 (обсяг, друк. арк.)
0.299999999999999988897769753748434595763683319091796875 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.04
-
History of Development of the System and Activity-Based Approach to Education
Holubnycha, L., Zelenska, L. (2022). History of Development of the System and Activity-Based Approach to Education. Теорія і практика управління соціальними системами, №3, C. 60-70. http://library.kpi.kharkov.ua/files/JUR/tipuss_2022_3.pdf
Іншi наукометричнi бази даних
0.90000000000000002220446049250313080847263336181640625 (обсяг, друк. арк.)
0.450000000000000011102230246251565404236316680908203125 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
http://library.kpi.kharkov.ua/files/JUR/tipuss_2022_3.pdf
-
Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces
Chorny, О., Herasymenko, L., Holubnycha, L., Zelenska, L., Dzyna, N., Tytiuk, V. (2022). Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 100(20), 5906-5917. http://www.jatit.org/volumes/Vol100No20/6Vol100No20.pdf
Scopus
1.3000000000000000444089209850062616169452667236328125 (обсяг, друк. арк.)
0.2200000000000000011102230246251565404236316680908203125 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Пакистан
http://www.jatit.org/volumes/Vol100No20/6Vol100No20.pdf
-
E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandemic
Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Ya., Kadaner, O., & Khodakovska О. (2022). E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandemic. Acta Paedagogica Vilnensia, 48, 47–60. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3
Scopus
1 (обсяг, друк. арк.)
0.200000000000000011102230246251565404236316680908203125 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Литва
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3
Тези наукових доповідей та повідомлень:
-
Міжкультурна компетентність: її сутність та складові
Голубнича Л. О. Міжкультурна компетентність: її сутність та складові // Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: матеріали міжнародного науково-методичного семінару (Харків, 21 січня 2022 р.). Харків : ХНАДУ, 2022. С. 50-53.
Не індексується у наукометричних базах
0.25 (обсяг, друк. арк.)
0.25 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
-
Специфіка розвитку міжкультурної компетентності в національних університетах
Голубнича Л. О., Попова Н. О. Специфіка розвитку міжкультурної компетентності в національних університетах // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кропивницький, 21 лютого 2022 р.). – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 123 – 125.
Не індексується у наукометричних базах
0.200000000000000011102230246251565404236316680908203125 (обсяг, друк. арк.)
0.1000000000000000055511151231257827021181583404541015625 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2022/BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf#page=313
-
Підходи до розвитку міжкультурної компетенції
Голубнича Л. О., Попова Н. О. Підходи до розвитку міжкультурної компетенції // Мовна освіта фахівця : сучасні виклики та тренди : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 24 лютого 2022 року). – Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022. – С. 28-30.
Не індексується у наукометричних базах
0.1499999999999999944488848768742172978818416595458984375 (обсяг, друк. арк.)
0.07499999999999999722444243843710864894092082977294921875 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19495
-
Використання сучасних складових у педагогічній практиці
Попова Н. О., Голубнича Л. О. Використання сучасних складових у педагогічній практиці // матеріали XLIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 31 січня, 2022 р.). Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2022. С. 95-96.
Не індексується у наукометричних базах
0.1000000000000000055511151231257827021181583404541015625 (обсяг, друк. арк.)
0.05000000000000000277555756156289135105907917022705078125 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
-
Досвід викладання іноземної мови в умовах карантину
Голубнича Л. О. Досвід викладання іноземної мови в умовах карантину // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 травня 2022 року). Харків, ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2022. С. 123 – 128.
Не індексується у наукометричних базах
0.299999999999999988897769753748434595763683319091796875 (обсяг, друк. арк.)
0.299999999999999988897769753748434595763683319091796875 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
7 Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів
не брала участь
8 Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9 Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10 Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11 Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12 Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України
не брала участь
13 Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України
не брала участь
14 Прочитані лекції практичним працівникам
не брала участь
15 Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян. (кому, стосовно чого)
16 Участь у конференціях, семінарах (вказати повну назву конференції, дату та місце проведення)
-
VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії» 21 лютого 2022 р. Кропивницький, РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка Україна
-
ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди» 24 лютого 2022 р. Харків, НЮУ ім. Ярослава Мудрого Україна
-
ІХ SWS International Scientific Conferences on Social Sciences (ISCSS) and on Art & Humanities (ISCAH) «Where Science Meets Arts» 22 серпня 2022 р. - 31 серпня 2022 р Албена, Болгарія. Болгарія
-
VІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» 20 травня 2022 р. - 21 травня 2022 р. Харків, ХНПУ імені Г.С.Сковороди Україна
-
Міжнародний науково-методичний семінар «Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти» 21.01.2022 Харків, ХНАДУ Україна
-
XLIV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» 31.01.2022 Переяслав-Хмельницький, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Україна
17 Вказати членом редакційної колегії якого видання Ви є
-
вісник ХНУ імені В.Н.Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов
-
EDUCATIONAL CHALLENGES
-
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
-
Наукові записки кафедри педагогіки
18 Наявність авторських свідоцтв та патентів
не маю
19 Вказати членом якої спеціалізованої вчених ради ви є
Д 64.053.01 у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С.Сковороди
20 Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були
21 Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)
ні
22 Співробітництво з закордонними організаціями
ні
23 Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією
не брала
24 Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі
не брала
25 Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році
не маю
26 Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)
27 Інша інформація, яка заслуговує на увагу
ні
Звіт затверджений на засіданні кафедри
Протокол №
від