ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗВІТ ВИКЛАДАЧА
Кафедри іноземних мов
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
ЗА 2024 РІК
1 Голубнича Людмила Олександрівна
2. Посада, науковий ступінь, вчене звання
2.2. Науковий ступінь
докторка педагогічних наук
2.3. Вчене звання
професорка
3. Тема науково-дослідницької роботи
Дидактика вищої школи в Україні
4. Обсяг виконаної науково-дослідницької роботи (друк. арк.)
6.6..
5. Наукова новизна отриманих результатів
Охарактеризовано ефективність використання ChatGPT для створення нових навчальних курсів та підручників; розкрито досвід використання ChatGPT для створення тестів з англійської мови професійного спрямування; висвітлено досвід викладання іноземної мови під час війни офлайн та онлайн; здійснено детальне дослідження проблем якості викладання в аудиторії в порівнянні з онлайн навчанням; зроблено аналіз використання ChatGPT для викладання англійської мови професійного спрямування; у широких хронологічних межах досліджено розвиток проблемного методу навчання.
Подальшого розвитку набули особливості навчання студентів вищої школи України під час пандемії та війни.
6. Форми впровадження виконаних НДР (розділи монографії, підручника, навчального посібника, наукові статті, тези наукових доповідей та повідомлень та ін.)
Навчальні посібники:
-
ЄВІ з англійської мови: посібник для підготовки до вступу в магістратуру. Pathway to Master’s
ЄВІ з англійської мови: посібник для підготовки до вступу в магістратуру. Pathway to Master’s .[уклад.: О.С.Частник, О.П. Лисицька, С.С. Микитюк, Т.Ю. Мороз та ін.]. -Харків. Право, 2024., 252c.
Не індексується у наукометричних базах
29 (обсяг, друк. арк.)
2,3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
Наукові статті:
-
ChatGPT for Professional English Course Development
Kostikova, I., Holubnycha, L., Besarab, T., Moshynska, O., Moroz, T., Shamaieva, I. (2024). ChatGPT for Professional English Course Development. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 18(2), 68-81. https://doi.org/10.3991/ijim.v18i02.46623
Scopus
1,3 (обсяг, друк. арк.)
0,4 (особистий внесок автора, друк. арк.)
17 (кількість цитувать)
Австрія
https://doi.org/10.3991/ijim.v18i02.46623
-
Enseigner et apprendre en présentiel
Holubnycha, L., Shchokina, T., & Soroka, N. (2024). Enseigner et apprendre en présentiel. Éducation et socialisation, 72, mis en ligne le 03 juin 2024. http://journals.openedition.org/edso/27542
Іншi наукометричнi бази даних
1,3 (обсяг, друк. арк.)
0,6 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Франція
http://journals.openedition.org/edso/27542
-
Physical Education Classes Potential for Developing Students’ Responsibility
Holubnycha, L., Zelenskyi, R., Zelenska, L., Kadaner, O., & Moshynska, O. (2022). Physical Education Classes Potential for Developing Students’ Responsibility. 9th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2022, 716-726. https://doi.org/10.35603/sws.iscss.2022/s08.084
Іншi наукометричнi бази даних
0,6 (обсяг, друк. арк.)
0,3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Австрія
https://doi.org/10.35603/sws.iscss.2022/s08.084
-
Development of Conflict Management Skill with Law University Students
Popova, О., Holubnycha, L., Zelenska, L., Simonok, V., Balatsynova, A. (2022). Development of Conflict Management Skill with Law University Students. 9th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2022, 693-700. https://doi.org/10.35603/sws.iscss.2022/s08.081
Іншi наукометричнi бази даних
0,6 (обсяг, друк. арк.)
0,4 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Австрія
https://doi.org/10.35603/sws.iscss.2022/s08.081
-
History of problem-solving teaching and learning evolution
Holubnycha, L., Kuznetsova, O., Demchenko D. (2024). History of problem-solving teaching and learning evolution. History of science and technology, 14 (1), 64-84. https://www.hst-journal.com/index.php/hst/article/view/625/465
Scopus
1,5 (обсяг, друк. арк.)
0,7 (особистий внесок автора, друк. арк.)
1 (кількість цитувать)
Україна
https://www.hst-journal.com/index.php/hst/article/view/625/465
Наукові статті у фаховому виданні:
-
Face-to-Face Teaching and Learning: The Problem of Quality
Holubnycha, L., Shchokina, T., & Soroka, N. (2024). Face-to-Face Teaching and Learning: The Problem of Quality. Educational Challenges, 29(1), 58-71. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2024.29.1.04
Іншi наукометричнi бази даних
1,3 (обсяг, друк. арк.)
0,6 (особистий внесок автора, друк. арк.)
1 (кількість цитувать)
УкраЇна
https://doi.org/10.34142/2709-7986.2024.29.1.04
Тези наукових доповідей та повідомлень:
-
Досвід викладання іноземної мови під час війни офлайн та онлайн
Голубнича Л. О. Досвід викладання іноземної мови під час війни офлайн та онлайн // Мовна освіта фахівця : сучасні виклики та тренди : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 22 лютого 2024 року). – Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024. – С.39-42.
Не індексується у наукометричних базах
0,2 (обсяг, друк. арк.)
0,2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20284
-
ChatGPT для викладання англійської мови професійного спрямування
Голубнича Л. О. ChatGPT для викладання англійської мови професійного спрямування // Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (Полтава, 21 березня 2024 року). Полтава: Полтавський державний аграрний університет, 2024. – С. 236-239.
Не індексується у наукометричних базах
0,3 (обсяг, друк. арк.)
0,3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
-
Досвід викладання іноземної мови під час війни офлайн та онлайн
Голубнича Л. О. Навчання студентів вищої школи України під час пандемії та війни // Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 17–19 квітня 2024 року). – Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – C. 77-79.
Не індексується у наукометричних базах
0,2 (обсяг, друк. арк.)
0,2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
-
Using ChatGPT for teaching English at the tertiary level
Holubnycha L. Using ChatGPT for teaching English at the tertiary level // Березневий науковий дискурс 2024 на тему: «Детермінанти посилення ролі освіти у повоєнному відновленні України». Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції для освітян (м. Київ, 29 березня 2024 року). Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2024. – С 55-58.
Не індексується у наукометричних базах
0,3 (обсяг, друк. арк.)
0,3 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
https://www.researchgate.net/profile/Natalia-Smetankina/publication/380075516_ROZVITOK_PROFESIJNIH_NAVICOK_V_OSVITI_STUDENTIV_TEHNICNIH_UNIVERSITETIV/links/662a33b306ea3d0b74014da6/ROZVITOK-PROFESIJNIH-NAVICOK-V-OSVITI-STUDENTIV-TEHNICNIH-UNIVERSITETIV.pdf#page=55
-
The Experience of Using ChatGPT in Composing English for Specific Purposes Tests
Holubnycha L. The Experience of Using ChatGPT in Composing English for Specific Purposes Tests // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Полтава, 22-23 лютого 2024 року). Полтава, Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету, 2024. – С. 161-163.
Не індексується у наукометричних базах
0,2 (обсяг, друк. арк.)
0,2 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Україна
-
Bomb Shelter Education as an Alternative Way of Teaching and Learning at the Tertiary Level during the War
Holubnycha L. Bomb Shelter Education as an Alternative Way of Teaching and Learning at the Tertiary Level during the War // Unravelling and de-colonising world knowledge: Sharing alternative ways of thinking and knowing : (Cardiff School of Education and Social Policy, 27 June 2024). – Cardiff: Cardiff Metropolitan University, 2024. – Pp. 6-7.
Не індексується у наукометричних базах
0,1 (обсяг, друк. арк.)
0,1 (особистий внесок автора, друк. арк.)
0 (кількість цитувать)
Уельс
https://figshare.cardiffmet.ac.uk/decolonisingthemind
7. Участь у розробці законопроектів та проектів інших нормативних актів
-
8. Рецензування (підготовка експертних висновків)проектів законів та інших нормативно-правових актів
9. Підготовка наукових висновків на запити Конституційного Суду України
10. Підготовка наукових висновків на запити Верховного Суду
11. Підготовка наукових висновків (Офіс Президента України, СБУ, Прокуратура)
12. Робота консультантом комітетів/депутатів Верховної Ради України
-
13. Робота консультантом інших вищих та державних органів влади у науково-консультативних радах при Верховному Суді та Конституційному Суді України
-
14. Прочитані лекції практичним працівникам
-
15. Підготовка відповідей (висновків) на запити органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій та громадян
16. Участь у конференціях, семінарах
-
Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тренди: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція 22.02.2024 Харків, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого Україна
-
Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика: V Всеукраїнська науково-практична конференція 21.03.2024 Полтава, Полтавський державний аграрний університет Україна
-
II International Multidisciplinary Conference “Main Challenges and Issues of University Education in War Conditions: Ukraine (2022 - 2024)” 24.04.2024 - 25.04.2024 Winnipeg, University of Manitoba Канада
-
Детермінанти посилення ролі освіти у повоєнному відновленні України ІІ Міжнародної науково-практичної конференції для освітян 29.03.2024 Київ, ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій» Україна
-
Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій : матеріали I Міжнародна науково-практична конференція 17.04.2024 - 19.04.2024 Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна Україна
-
Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція 22.02.2024 - 23.02.2024 Полтава, Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету Україна
-
Unravelling and de-colonising world knowledge: Sharing alternative ways of thinking and knowing 27.06.2024 Cardiff, Cardiff Metropolitan University,School of Education and Social Policy Уельс
17. Видання, в яких Ви є членом редакційної колегії
-
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
-
Вісник ХНУ імені В.Н.Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов
-
Наукові записки кафедри педагогіки
-
EDUCATIONAL CHALLENGES
18. Наявність авторських свідоцтв та патентів
-
19. Спеціалізовані вчені ради, членом яких Ви є
Є членом спеціалізованої вченої ради Д 64.053.01 у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С.Сковороди
20. Опонент, реценезент (підготовка відгуків на автореферати ) яких дисертаційних захистів були
20.2. Кандидат наук
Якименко В.М. "Організація освітньої діяльності з дітьми мігрантів у Франції (1977 – 2020 рр.)" за спеціальністю 13.00.01, рецензент дисертаційного дослідження
21. Чи були у звітному році лауреатом/стипендіатом (вказати повну назву стипендії/премії)
-
22. Співробітництво з закордонними організаціями
Є постійним членом TESOL
23. Участь у наукових заходах спільних з облдержадміністрацією
-
24. Участь у наукових дослідженнях на госпрозрахунковій основі
-
25. Відзнаки чи нагороди отримані у звітному році
-
26. Участь у грантових проектах, сертифікатних програмах, стипендіальних програмах (назва проекту, гранту, стипендії/ виконавці (ПІБ, посада)/ замовник/бюджет)
-
27. Інша інформація, яка заслуговує на увагу
1. Консультувала аспірантів та студентів під час написання тез
2. Підготувала аспірантів до виступів англійською мовою з презентацією на міжнародних конференціях
3. Рецензувала наукові праці
4. Пройшла підвищення кваліфікації у Харківському національному університеті міського господарства імені О.М. Бекетова
Звіт затверджений на засіданні кафедри
Протокол № 3
від 18.11.2024